עורכי דין לתאונות עבודה

הנושא של זכויות נפגעי עבודה מהווה חלק מרכזי בתחום הנזיקין, מהחשובים בקשת המשפטית. גם אם אתם מונעים על פי התפיסה לפיה "לנו זה לא יקרה", עליכם להבין שאיום הפגיעה בתאונת עבודה חל על כל אחד מאתנו – אין זה משנה עד כמה אנחנו נזהרים או מקפידים לבצע את עבודתנו על פי הנהלים. הנקודה המרכזית היא שבמקרים של פגיעה בעבודה, ניתן בהחלט להגיש תביעה כנגד מקום העבודה, כמו גם מול גורמים אחרים. את התביעה הזו חשוב מאד להגיש באמצעות עורכי דין לתאונות עבודה.

עברתם תאונת עבודה? עליכם להתנהל על פי הספר
השאלה העיקרית שעולה במקרים של תאונות עבודה, עם בירור מימדי הנזק, היא מה לעשות אחרי תאונת עבודה. ובכן, ראשית חכמה יש לברר האם יש כאן עילה להגדרת הפגיעה כתאונת עבודה. כפי שיסבירו לכם עורכי דין לתאונות עבודה, המדובר הוא בתאונות אשר נגרמות לעובד במהלך העבודה ועקב העבודה, או לחלופין בדרך אל העבודה או בדרך חזרה ממנה הביתה. חשוב לשים לב שלגבי החלק האחרון קיים סייג בחוק, כאשר תאונה המתרחשת כאשר סוטים מהדרך הישירה הביתה לא תוגדר כתאונת עבודה.

את מי לתבוע לשם קבלת פיצויים?
לאחר התגברות על הנזק, נדרש לחשוב לרוב על השלב הבא – הגשת תביעה לקבלת פיצויים, חלק מרכזי בכל אותן זכויות נפגעי עבודה. המאפיינים העיקריים של המקרה, כמו גם חומרת הנזק, יגדירו את מי ניתן לתבוע ובאילו תנאים. במקרה בו הפגיעה נובעת מרשלנות המעביד או עקב תנאים בלתי ראויים במקום העבודה, עשויה להיות עילה להגיש נגדו תביעה. כאשר העובד מחזיק בביטוח בריאות הכולל סעיף של תאונות אישיות, סביר שיש מקום לתבוע את חברת הביטוח. כאשר הנזק משמעותי, עד דרגה של נכות, ניתן להגיש תביעה כנגד המוסד לביטוח לאומי. הגשת תביעה בכל אחד מהמצבים האלה אינה פשוטה, ורצוי שתתבצע, כאמור, באמצעות עורכי דין לתאונות עבודה.
אינכם יודעים מה לעשות אחרי תאונת עבודה? מחפשים משרד עורכי דין לתאונות עבודה שלוקח את התחום של דיני נזיקין מספר צעדים קדימה? משרד עורכי דין ישי-פז ושות' הממוקם בתל אביב ישמח לסייע לכם. למשרד ניסיון רב שנים ומומחיות מלאה בתחום, שמסבירה את אחוזי ההצלחה הגבוהים של לקוחותיו.

ישי פז ושות' - משרד עורכי הדין  |  טל': 072-33-80-186  |  פקס: 03-605-9437  |  כתובת: אחד העם 27, ת"א יפו