עורך דין לתאונת עבודה

סעיף 80 לחוק הביטוח הלאומי מגדיר מהי תאונת עבודה. על פי החוק, תאונת עבודה היא תאונה שקרתה תוך כדי העבודה או עקב העבודה, כאשר גם מקרים בהם התאונה אירעה בדרך לעבודה או בחזרה ממנה נכללים במושג זה. עובד שנפגע בתאונת עבודה זכאי לקבל תשלום דמי פגיעה מהמוסד לביטוח לאומי בגין ימים שהחסיר במקום עבודתו, וכמו כן הוא זכאי לקבל כיסוי של ההוצאות הרפואיות. קיימות עוד זכויות נפגעי עבודה כמו קצבת נכות, אם כתוצאה מתאונת העבודה המבוטח הוכר כנכה לאחר ועדה רפואית במוסד לביטוח לאומי.
כדי לממש את מלוא הזכויות של העובד עליו לפנות לשירותיו המקצועיים של עורך דין לתאונת עבודה. ישי-פז ושות' משרד עורכי דין מתמחה בייצוג עובדים שנפגעו בתאונת עבודה. צוות המשרד מייצג את הלקוח במקצועיות ובמיומנות על מנת להשיג עבורו את כל הזכויות המגיעות לו על פי חוק.

תאונת דרכים בעבודה
חשוב לדעת כי המשרד מטפל גם במקרים של תאונת דרכים בעבודה – מקרים אלה שונים מתביעה רגילה בגין תאונת דרכים, לכן חשוב לפנות לייעוץ מקצועי הניתן על ידי עורך דין לתאונת עבודה. רק כך יוכל המבוטח לממש את מלוא הזכויות המגיעות לו, לרבות כיסוי הוצאות רפואיות, קצבאות שונות מביטוח לאומי והטבות נוספות.

מימוש זכויות נפגעי עבודה אינו דבר של מה בכך, הנושא מחייב ידע משפטי מקיף ועדכני, מאחר שהתחום הולך ומתפתח עם השנים. לכן, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי במשרד עורכי דין ישי-פז ושות'. צוות המשרד טיפל במאות מקרים וזוכה למוניטין גבוה בענף בזכות הצלחותיו הרבות והשירות המקצועי הניתן לכל לקוח ולקוח.

איך לבחור עורך דין לתאונת עבודה?
ראוי להדגיש כי רק עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום תאונות עבודה יכול לספק ללקוח שירות מקצועי וייעוץ וייצוג משפטי הולם. התחום המשפטי של תאונות עבודה מורכב ומחייב הכרות מעמיקה עם הנושא. באמצעות עורך דין לתאונת עבודה ניתן לשפר את הסיכויים למימוש כל הזכויות המגיעות על פי החוק בארץ לנפגעי תאונת עבודה. כמו כן, חשוב לדעת כיצד להכין את התיק ואיך להתמודד מול הגורמים הרלוונטיים למקרה, לרבות ביטוח לאומי.