מה לעשות אחרי תאונת עבודה?

תאונת עבודה היא תאונה הנגרמת בזמן העבודה ו/או במקום העבודה, בדרך לעבודה או בחזרה ממנה. סעיף 79 בפרק ה' של חוק ביטוח לאומי קובע כי פגיעה בעבודה מוגדרת כתאונת עבודה או כמחלת מקצוע. סעיף 80 לחוק קובע כי תאונת עבודה היא תאונה שאירעה תוך כדי העבודה, כלומר בזמן העבודה ובמקום העבודה, וכן תאונה שנגרמה עקב העבודה, כלומר תאונה שנגרמה כתוצאה מסיכונים במקום העבודה.

מה עלי לעשות אם נפגעתי בעבודה? מה לעשות אחרי תאונת עבודה? הדבר הראשון והחשוב מכולם הוא לחפש עורכי דין תאונות עבודה כדי לקבל ייצוג משפטי מקצועי והולם המאפשר לממש את מלוא הזכויות וההטבות על פי חוק. ישי-פז ושות' משרד עורכי דין מתמחה בייעוץ ובייצוג משפטי בתביעות נגד ביטוח לאומי בגין תאונות עבודה. צוות המשרד המנוסה מעניק שירות משפטי ברמה גבוהה ופועל ללא לאות כדי לממש את הזכויות עבור המבוטח.

נפגעתי בעבודה – מה עכשיו?
מדי שנה אלפי עובדים בישראלים נפגעים במקום עבודתם, בדרך אליה או ממנה. אז מה לעשות אחרי תאונת עבודה? יש לפנות למשרד עורכי דין תאונות עבודה כדי לקבל ייעוץ משפטי וליווי צמוד לכל אורך הדרך, עד למימוש כל הזכויות שמגיעות לכם על פי חוק. חשוב לדעת כי עובד שנפגע במהלך עבודתו זכאי לקבל מהמוסד לביטוח לאומי תשלום דמי פגיעה עבור ימי היעדרות מהעבודה וגם כיסוי של הוצאות הטיפול הרפואי.

אם העובד הפך לנכה כתוצאה מהפגיעה בעבודה, הוא זכאי לקבל קצבת נכות למשך כל חייו או לתקופה מוקצבת. יש עוד מגוון הטבות שמגיעות לנפגעי עבודה, אין להקל בכך ראש, מאחר שעשויים לקבל פיצויים כספיים גבוהים ושלל הטבות חשובות המבטיחות איכות חיים גבוהה יותר והתמודדות יעילה עם המצב החדש אליו נקלעים.

מה לעשות אחרי תאונת עבודה?
כדי לממש את מלוא הזכויות המגיעות לכם, מומלץ לפנות למשרד עורכי דין ישי-פז ושות' המתמחה בתחום מורכב זה. הכרה כנפגע עבודה כתוצאה מתאונת עבודה או ממחלת מקצוע תאפשר לכם להתמודד עם מצבכם החדש בחיים, בין אם הוא זמני או קבוע, ותוכלו לקבל פיצוי כספי שיאפשר לכם להתמודד עם הוצאות הטיפול הרפואי ועם הוצאות נוספות.